لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
نگاهی گذرا به آمار و ارقام دیدار یوونتوس و رئال مادرید

نگاهی گذرا به آمار و ارقام دیدار یوونتوس و رئال مادرید

یوونتوس و رئال این بار نیز در رقابت های لیگ قهرمانان برابر هم صف آرایی می کنند، مصافی که بارها شاهد ان بودیم. فرداشب سیاه و سفیدهای شهر تورینوی ایتالیا در بیستمین مصاف رسمی خود میزبان قوهای سفید مادرید خواهند بود.

 

رقابتی جذاب و همیشه حساس که پیش از این تجربه نوزده دیداررسمی نشان از برابری تقریبی دو تیم می دهد. در نوزده دیدار رسمی گذشته یووه و رئال، 8 پیروزی، دو تساوی، نه شکست، 22 گل زده و 22 گل خورده به نام یوونتوس ثبت شده است.

 

بیانکونری پیش از این هشت دیدار را میزبانی کرده که و توانسته به 6 پیروزی (اخرین پیروزی خانگی در تاریخ 05.05.2015 با نتیجه دو بر یک و با گل های موراتا و توز و تک گل رونالدو) ؛ یک تساوی (اخرین تساوی خانگی در تاریخ 05.11.2013 با نتیجه دو بر دو با گل های ویدال و یورنته) ؛ یک شکست (آخرین شکست خانگی در تاریخ 14.02.1962 با نتیجه یک بر صفر) ؛ 14 گل زده و 6 گل خورده، دست یابد.

 

در میان بازیکنان یووه، جان لوئیجی بوفون و الکس دل پیرو با 9 بازی و الکس با 5 گل زده در صدر تعداد بیشترین حضور و گل زده دیدار یووه و رئال قرار گرفته اند.

 

در ده دیدار اخیر دو تیم، نتایج به گونه ای رقم خورده که نشان از برتری بانوی پیر می دهد، پنج پیروزی، دو تساوی و سه شکست در کنار 16 گل زده و 13 گل خورده از ان یوونتوس است.

 

پیروزی چهار بر یک رئال برابر یووه در فینال لیگ قهرمانان پرگل ترین دیدار دو تیم بوده و در این میان برتری سه بر یک یووه در فصل 2003 نیز از جمله دیدارهای پر گل این دو تیم است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: